STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2008-12-08

Strumpor på Tradera

Dessa sockor och flera andra säljer Helena på Tradera. Är du intresserad så gå in på "Kläder"-"Skor-strumpor" och sök på Helfena.nu så hittar du dem. Alla paren är stickade av mig i garn med hög kvalité.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är de fina, dessa "gamla" bäddsockor.Kul att kunna förmedla det.Tack för vant-mönstret.
Jag har stickat ett par till dottern.Jätte-fina.
Ha det gott i julestöket.Skönt att man kan sticka i lugn och ro mellan
sysslorna.
Kram./Ella.

Samtal från min trädgård sa...

Inte kan du väl sälja sockorna? De som är så fina!

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers