STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2011-04-24

Hjärtehemligt

Jag har påbörjat en Hjärtesjal som skall bli en present fram i sommar. En färdel med att ha dåligt minne är följande;
Jag har gjort detta mönster själv, men kommer inte ihåg hur den ser ut färdig, så varje hemlig ledtråd är lika spännande!! har nu nederdelen kvar och det skall bli ett nöje att få se vad jag kan överraska mig med där ;-)
Garn: Drops Alpacka( nu i ny utgåva, och jag tycker den skiljer sig en del från ursprunget) färg ROSA!!
Stickor; 3,5mm

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers