STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2011-08-04

Mixa&Matcha

Här är mitt paket från min vän i denna omgång, hon heter Christina och bor i södra delen av Sverige.
Hon har lyckats fånga mig bra tycker jag! Kaffe-talböcker-garn är alltid rätt när det gäller mig! Den söta markören tror jag nog skall bli en berlock på något vis( den sysn inte här så bra)!! Doftljus är något jag använder ofta. Det brinner ett hemma nästan varje dag...
Kaffet som från en odlare i Panama skall bli hemskt spännande att testa. Det är nästan som att hämta julklappar direkt hos tomten!!
Garnet blir nog en Cowl, vilket är en variant av halsduk som jag tycker är roliga att sticka!
TACK Christina, det har var ku och jag är glad att du gillade mitt paket!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers