STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2011-12-21

Jul !

God Jul och Gott Nytt Stickår!! Tillönskar jag Er alla! Jag hoppas att 2012 innehåller mer tid än 2011, så jag kan blogga mer än jag gjort i höst. Har flera projekt som jag inte visat här. Vore kul om ni som är inne och hälsar på kunde lämna en liten hälsning, så jag ser att ni finns!! Nu skall jag röja, det är ju bara någon dag kcar...

4 kommentarer:

Christina sa...

Jag önskar oxå Dig en fin jul och att du får JuleFRID.... Jag kämpar på med tvåändat, tänker att det kommer att bli mycket mer av det 2012... Vi ses 2012, Christina

Kajsa sa...

God jul!

Ja, mer tid vore bra, men inte till att blogga, det är jag inte sugen på alls faktiskt. Men stick-febern har nog slagit mig lite nu, har inte varit särskilt intresserad förr, men nu... mer tid till stickning vill jag ha!

Monica sa...

G0d Jul
Jag tittar in när jag ser att det kommit något nytt på din sida.

mormor sa...

jag har saknat dej! hoppas du får mer tid. o jag ska skärpa mej o kommentera oftare. så klart det är roligare när man får respons.
hälsningar monika i nybro

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers