STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-06-22

Hej på er! Den här knappen gillar jag till vårt nya "förbund!! Läs mer på Garn, Te och Choklad!! För er som ville ha mönstret till Silke-sockan, så finns det nu i kanten!(och under den här länken)
  • Silke Opal SOCKMÖNSTER
  • Jag är ingen datanörd, men varför hamnar texten som den vill i kanten. Jag lägger in den så snyggt i Templaten!! ps ps/ Vivian, vad är en killing?????? Nu kollar vi fotbollen. Hoppas Sverige vinner. Ni danskar kan väl vinna VM i orientering istället...

    1 kommentar:

    Vivian sa...

    Hej igen :-)
    En killing er da en kattunge, hi hi hi !!

    Nej nej, det skal blive Danmark der vinder i aften - men jeg vil nu helst ha' begge hold med videre, det er da sjovest !!!

    Hilsner Vivian

    S E M E S T E R 2 0 1 2

    Daisypath Vacation tickers