STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-07-06

Hej på er! Lösenordet har kommit och jag har fått lära mig ett nytt sätt att lägga in bilder, eller rättare sagt det funkar inte som förut!! Denna lilla söta dam har ännu inte fått någon ny matte eller husse. Min senaste Shapely Tank Islandströjan helt klart med tvätt och allt vad det innebär...som t.ex. detta att fästa trådar när garnet är lösspunnet.. Colinetteponchon. Ja, det blev en i alla fall, fast inte riktigt som jga tänkt mig. Den blev för vid i halsen. Jag återkommer med mönstret till vänster.Den är v-formad längst ner men jag håller i alla lösa trådar med ena handen (för jag skäms att de inte är fastade) Halsen skall nog krympas med lite virkade varv. Min mail har inte fungerat idag, virusprogrammet störde ut mailen så jag har installerat om Norton igen.

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers