STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-12-05


Vart tar åren vägen??? Idag fylle denne 188cm lille gosse 18 år och är inte längre i mammas "våld". Hur skall jag klara mig??? Fast jag tror inte han flyttar än på ett tag! Det var paketöppning och kaffe på sängen samt skönsång. Gossebarnet förärades ett körkortspaket så snart är bilen också något som försvinner ur vårt grepp!! Såg här såg han ut i somras på morbrors bröllop, och pinsamhetsfaktorn är rätt hög med tanke på slipsen.....Grattis JENS och lycka till!! Något stickat blev det inte i paketen men väl den obligatoriska högen med strumpor!  Posted by Hello

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers