STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2005-01-01

GOTT NYTT ÅR!! Jag har avlagt nyårslöfte, och eftersom jag bara kan lägga år till mitt liv och inte cm, så skall jag se till att anpassa längden till mitt BMI. Det börjar nu...För jag har under kvällen ätit massor med god mat och druckit trevliga drycker därtill. Jag har även avgivit några sticklöften, som jag redovisar senare..... Jag stickar vidare på min ERIN, och har gjort klar Lennarts julmössa. Det finns en sak jag önskar, och det är att; Så många som möjligt kommer tillbaka från Sydostasien. Jag har tänt ett ljus för de som är borta och för de som sörjer, och hoppas att de överlevande kommer att få se ljuset i tunneln någongång i framtiden. För det finns där, jag vet för jag har sett det själv. Tills vi hörs, ha det så bra. ps/Tänka sig att 17000 har varit inne på blog sedan starten!!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers