STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-01-06

För att säkerställa att jag inte blivit knäpp, var jag tvungen att kolla med Rowan om Magasin 39, och här är svaret! (Fast om det är bekräftelse på att jag är knäpp eller inte vet jag inte...fast en sak till: att någon kallar mig för FRU känns konstigt. Det är tanter som är fruar eller hur???) Dear Mrs Froding Many thanks for your recent email enquiring about the Magazine 39. I can confirm that this was put on the Internet in error and should not have been put on until 1st February.I hope this answers your query and we are sorry for any confusion caused. Kind regards Knitrowan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du lyckades tom få dem att sätta ut datumet på hemsidan - har du sett det?
Britt
PS Nu är medlemsinloggningen borta!

slöjd sa...

Grattis till vinsten. Vi vann med 3 - 2. Vi har haft en härlig sponsorresa till Timrå. Men man får inte vara höjdrädd i E-on arena. Nästan som Globen. Ny match igen på måndag hemma mot Brynäs! Förlust? Ja, Mo-Do har ju svårt mot de " sämre " lagen. Och hur kan en rutinerad spelare som Salle dra på sig en 10-minuters utvisning för missconduct? Han behövs väl bättre på isen än i utvisningsbåset!!Ullaa P S när kommer del 6 av hjärtehemligt?D S Ulla

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers