STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-02-19

OS-RAPPORT! Bakslag även i soffan. ALLT jag stickade igår efter jag kom hem från Kil, blev fel... repa repa repa...Så nu har jag gjort kragen 2ggr.

2 kommentarer:

slöjd sa...

Den blir verkligen jättefin. Och Du, det är ju bara halvtid ännu! Ulla

Inger F sa...

Det var inte bara i din soffa det blev fel den kvällen. Och på min teve visas det ALDRIG sport, inte ens OS. Så det måste ha berott på vädret! Jag tar nya tag ikväll.
/ Inger

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers