STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-06-16

Avslöjanden.....och hummelihum

  • Min iver att träna var inte ett eget påfund.(hm) Jag var fick hjälp på vägen av Veronica. Det tackar jag för !!
  • Den gamla kameran ramlade ur ryggsäcken på jobbet. Ja, nu var det så att BÅDE jag och Lennart hade kollar den, så jag svär mig fri..(hm)
  • Den nya kameran har kommit, den laddar sig just nu!! Jag valde den pga av de testresultat jag läst i flera fototidningar. Jag är gammal kameranörd som gått från systemkamera, egen framkallningsutrustning, kurser i fototeknik mm till att numera bara ta digitala kompaktkamera-bilder. Tala om regression!! Det konstnärliga fotograferandet står Lennart och Helena för numera!!
  • Har beställt garn från Ingen konst (Elsebeth Lavold) .
  • Var på stor fotbollsbaluns igår hos Ahlsells. Satt framför storbilds-TV med 100 gubbar, Birgit och Kerstin och hejade på Sverige. Vi läppjade(hm) på en öl och hade fotbollströja på!! KUL att det är så fartfyllt och att det blir sååå många mål i fotboll!!(hm)

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers