STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-08-18

Jag har varit där...

Att lida av svindel är ingen hit när man är i Norge. Jag kan ta till mig vyerna ,men inte utan att andas lugnt. Fast jag har nu varit DÄR!! Här är jag på toppen av OS-backen.Mellan varven stickar jag på min Icarus, som är en fröjd..... Snart skall vi besöka Helvete....

1 kommentar:

Bim sa...

Hua... detta med höjder är inte kul... Hm, gillar inte ens höjden av att stå på en stol... eller, det räcker, om man säger så, ;).
Hm, Holmenkollen har man varit vid någon gång, och lika grymt är det, hihihi. Räcker med att stå på vägen vid backen och kolla neråt. Att åka ända upp i backen - högst upp vid starten. Hua = aldrig... tror jag, ;)
Må så gott... en Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... kramis, en med höjdskräck... fast de säger det går att träna bort. Behöver man det???

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers