STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2007-11-03

Booga Bag Före och Efter/ Before and After

Den krympte rejält!! Den är gjord i Lett Lopi och det har gått åt nästan 4 nystan. Tyvärr har jag virkat handtagen, men jag kommer att göra nya. Enfärgade I-cordsnören. FBK vann idag över Luleå i sina nya tröjor. Synd att de inte kommer att ha dem kvar och synd att Jörgen Jönsson inte tog sitt 500:e poäng. Vad Frölunda i Södertälje gjorde vet de nog bara själva, men nog verkar det som de GOA GUBBARNA var ur form. Kanske hade de ätit för mycket pyti panna på IFK:s guld party??? Nu är jag ensam hemma, och jag njuter bland mina garnstumpar, symaskiner och talböcker.

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers