STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2007-11-02

Saker händer...Things happens

  • Melin har fått sparken från FBK, nu börjat t.o.m jag undra vad som händer.
  • Vi har haft Stick-Café och jag har börjat på min Booga Bag, en gåva från en hemlig vän.
  • Jag har fått paket från Donna i USA!! TACK TACK, Donna jag blev jätteglad, och jag visar bilder snart.
  • Har hittat laddaren till kameran, så snart kommer bilder!!
  • Har fortfarande inte handlat för helgen, men än finns tid ellerhur???(17.05)

  • The local hockeyteam, FBK,(http://www.farjestadsbk.se/) have dismiss the coach Melin, and I belive they are on hot ice...
  • We have had a Knitting-café and i started om my Booga Bag, a gift from a secret pal.
  • http://www.blacksheepbags.com/booga_bag.html
  • I have recived a parcel from Donna from USA, and I am so glad for this ,TANK YOU Donna!! I love it!
  • I have found my batterycharger for my camera, so I will soon be able to show some pictures.

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers